Tagebuch (9)
Bilance roku 2023
Srdcové zahraniční seriály:
Kravaťáci (všechny řady)
Fauda (4. řada)
Diplomatické vztahy
Bílý lotos (1. řada)
Srdcové české seriály:
Dobré ráno, Brno!
Sedm schodů k moci
Volha
Extraktoři
Zahraniční seriály, které jsem letos viděla a mohu je s klidem doporučit:
Ztracena v bílém šumu
Noční agent
Věrná až za hrob
Spící pes
The last of Us
Zdravotní sestra
C.B. Strike
Věž (1, 2)
Nevyzpytatelné cesty Boží
Nejlepší české filmy:
Bod obnovy
Úsvit
Nejlepší zahraniční filmy:
Velryba
Milé dítě
Maštičkář
Trojúhelník smutku
Hodně štěstí, pane Veliký
Smrtící ticho
Víly z Inisherinu
Nyad
Nejlepší dokumenty:
Beckham
Sagrada Familia - Gaudího výzva
Nejlepší reality show:
Physical: Sto statečných
Největší bizár:
Vyšehrad: Fylm
Propadáky:
Sexuální výchova (řada 4)
Deset dnů dobrého muže (seriál)
Vrah přes inzerát (film)
Bledé modré oko (film)
Falešný profil (film)
Všechno, všude, najednou (film)
Pánský klub (český film)
Řekni to psem (český film)
Nejdrsnější věznice světa - ČR: pervitinové vězení (dokument)
Mário Biondo - poslední hodiny (dokument)
Bilance roku 2022
Srdcové seriály:
Hvozd
Clark - Hvězdný zločinec
The Morning show 1, 2
Vláda - Moc a sláva
Dexter - New Blood
Narcos Mexiko 3
Nepřestávej dýchat
Karppi 3
Zahraniční seriály, které jsem letos viděla a mohu je s klidem doporučit:
Geniální přítelkyně
Vražedná práva
Mladý Wallander - Stín zabijáka
Zaklínač 2
Ty
Dobrý den, Veronico 2
Před vraždou
Obleva
Delthi Crime 2
Drž se blízko
Archive 81
České seriály, které jsem letos viděla a mohu je s klidem doporučit:
Chlap
Jitřní záře
Podezření
Pozadí událostí
Marie Terezie 3
Martyisdead
Nejlepší české filmy:
Promlčeno
Zátopek
Chyby
Známí neznámí
Nejlepší zahraniční filmy:
Třináct životů
Šťastni až do smrti
Dokumenty:
Monstrum
Anny
Dívka z Vatikánu
Nezvedej to
Největší bizár:
Párty Hárder - Summer Massacre
Trol
Propadáky:
Domek z karet 6
Ticho před bouří
Tajná posedlost
Mimořádná událost
Poslouchej
Suttonův případ
Parfumér
Iveta
Fujtajbl filmy:
Spirála strachu: Saw pokračuje
Párty Hárd
Rozhodnutí nebo život
Bilance roku 2021
Srdcové seriály:
La casa de Papel 5
Ve jménu vlasti 1-8
Zone Blanche 1,2
Sexuální výchova 1,2,3
Kominského metoda 1,2,3
Mare z Easttownu
Kaštánek
Další zahraniční seriály, které jsem letos viděla a mohu je s klidem doporučit:
Berlínští psi
Black Space
Had
Dívka z Osla
Hra na oliheň
Alice in Borderland
Zelená hranice
Nelidské zdroje
Nevina
Oběť č. 8
Proces
Bodyguard
K jezeru
Cizinec
Marcella 1,2
Dobrý den, Véronico
Dvanáct
Žáci Midasovi
Tekutý písek
Hořká chuť sedmikrásek 1
Služka
Mladý Wallander
Karpii 2
Prezident v pořadí 1,2,3
České seriály, které jsem letos viděla a mohu je s klidem doporučit:
Ochránce
Nejlepší filmy:
IDA
Místnost sebevrahů - hater
Morke
Na druhé straně
Jako v bavlnce
Matky
Srdcové filmy:
Black Widow
Prvok, Šampón, Tečka a Karel
Dokumenty:
Karolína
Karel
Největší bizár:
Borat 1,2
Propadáky:
Vikings - série 6
Sweet girl
Ženská pomsta
Ave Mater
Ticho ve slatinách
Wražda
Vpád
Mazací hlava
David Lynch - Život v umění
Bilance roku 2020
Nejsilnější filmy a dokumenty:
Richard Jewell
Bolest a sláva
Šarlatán
Díra
V síti
Zahraniční seriály, které jsem letos viděla a mohu je s klidem doporučit:
La casa de Papel 4
Chalífát
Defending Jacob
FAUDA 1.,2.,3
Geniální přítelkyně 1,2
Dámský gambit
DARK 1., 2., 3.
Učitel 1., 2.
Mělas to vědět
VIS a VIS 1.,2.,3.
Sorjonen 1.,2.,3.
V pasti 2.
Desatero hříchů
Hříšná duše 2., 3.
Prezident v pořadí 1.
Mrtvý bod
České seriály, které jsem letos viděla a mohu je s klidem doporučit:
Vysoká hra
Srdcové dokumenty:
Diego Maradona
Salvador Dalí - Hledání nesmrtelnosti
Ftipné filmy:
Vlastníci
Největší bizár:
Mládeži nepřístupno
Propadáky:
Daria
Bourák
Havel
Ženská na vrcholu
Můj příběh
Hele vole, kde mám káru?
Pokoj
Bilance roce 2019
Nejsilnější filmy:
JOKER
Bohemian Rhapsody
Zelená kniha
Utoya, 22. července
Le Mans 66
Jan Palach
Toman
24 týdnů
Vlk z Wall Street
Seriály, které jsem letos viděla a mohu je s klidem doporučit:
Temný případ (3. řada)
Hra o trůny (8. řada)
Vikingové (6. řada)
Černobyl
Sedmilhářky (2. řada)
Odhalení
Wisting
Hříšnice
Gomora (3. a 4. řada)
Zmizení
Terapie (3. řada)
Průsmyk
La casa de Papel
Sever
Vodník
Bez vědomí
Most!
Cardinal
Srdcové filmy, seriály a dokumenty:
Avengers: Endgame
Ženy v běhu
Jak si nepodělat život - Můj bezvadnej život
Heavy Trip
Na pokraji slávy
Vražedné záhady slečny Fisherové (seriál)
Rocco Schiavone (1. řada)
Home (dokument)
Ftipné filmy:
Proč právě ON?
Co jsme komu udělali?
Největší bizár:
TINA a VORE
Propadáky:
Tolkien
Captain Marvel
Smrtelné stroje
Chata na prodej
Dvě nevěsty a jedna svatba
LOVEní
Bilance roku 2018
Seriály, které jsem letos viděla a mohu je s klidem doporučit:
V pasti (1. řada)
Most (4. řada)
Šťastné údolí (1. a 2. řada)
Půlnoční slunce (1. řada)
Perníkový táta (všech 5 řad)
House of cards (5. řada)
Safe (1. řada)
Dexter (všech 8 řad)
Narcos (3. řada)
Na jezeře: Čínská dívka
Mystérium sexu (3. a 4. řada)
Okupace (2. řada)
Waco
The Alienist
Karrpi (1. řada)
Z českých televizních seriálů:
Vzteklina
Dabing Street
Labyrint (3. řada)
Metanol
První republika (3. řada)
Rédl
Nejsilnější filmy, které jsem letos viděla:
Tři billboardy za Ebbingem
Černá kniha
Úsměvy smutných mužů (CZ)
23
Bohemian Rhapsody
Nejsilnější dokumenty:
Český žurnál: hranice práce
Nerodič
Srdcové filmy:
Avengers: Infinity War
AQUAMAN
Ant-Man a Wasp
Black Panther
Mission: Impossible - Fallout
Bent
Ftipné filmy:
Po čem muži touží (CZ)
Nebezpečná laskavost
Propadáky:
Věčně tvá nevěrná (CZ)
Milada (CZ)
Cizinec ve vlaku
Zoufalé ženy dělají zoufalé věci (CZ)
Kvarteto (CZ)
Chata na prodej (CZ)
Bilance roku 2017
Seriály, které jsem letos viděla a mohu je s klidem doporučit:
Vláda (3. řada)
The last Kingdom (2. řada)
Hra o trůny (7. řada)
Mammon 2
Spravednost
Sedmilhářky
Vikings (5. řada)
Z českých televizních seriálů:
Svět pod hlavou
Až po uši
První republika 2
Nejsilnější filmy, které jsem letos viděla:
Naprostí cizinci
Wind river
Bába z ledu
Učitelka
Kolonie
Ne zas tak peckové filmy, ale já vím, proč se mi líbily:) :
Wonder woman
Thor: Ragnarok
Velká čínská zeď
Liga spravedlnosti
Sněhulák
Bilance roku 2016
Seriály, které jsem letos viděla a mohu je s klidem doporučit:
Narcos (1. a 2 řada)
House of cards (4. řada)
Hra o trůny (6. řada)
Motel Bates (4. řada)
Vikings (4. řada)
Modus
RIVER
Unforgotten
Gomora
Stíny nad jezerem
Bosch (1. a 2. řada¨)
Fargo (1. a 2 řada)
Jedna noc
Stíny
Stranger things
Vláda
Z českých televizních seriálů:
Mamon
Rapl
Pustina
Nejsilnější filmy, které jsem letos viděla:
Teorie tygra
Submarino
Most špionů
Iracionální muž
Tohle je náš svět
Kniha džunglí
Kurt Cobain: Montage of heck
Mallory
Colette
Ne zas tak dobré filmy, ale já vím, proč se mi líbily:) :
Daleko od lidí
Jak básníci čekají na zázrak
Dítě Bridget Jonesové
Capitan America - Občanská válka
Klip
Propadáky aneb nikdy více:
Legenda o čtyřech bojovnících
Zoolander No. 2
Král smutku
Cell
Já, pomsta
Dvojníci
Bojovníci severu
Nebezpečné pokušeni
Bilance roku 2015
Seriály, které jsem letos viděla a mohu je s klidem doporučit:
House of cards (3. řada)
Most (2. a 3. řada)
The Fall
Masters of sex (1. a 2. řada)
Hra o trůny (5. řada)
Gotham (1. řada)
Wallander (1., 2., 3. řada)
Temný případ (2. řada)
Motel Bates (3. řada)
Detektiv Varg Veum
Poldark
The Last Kingdom
Vikings (1. řada)
Z českých televizních seriálů:
Vraždy v kruhu
Labyrint
Nejsilnější filmy, které jsem letos viděla:
Soudce
Kód Enigmy
Láska
Babka
Den cvoka
Dítě 44
Billy Elliot
Kobry a užovky
Nae meori sogui jiugae
Domácí péče
Filmy, které jsem už kdysi viděla, ale zážitek byl stále zdrcující:
Biutiful
Prolomit vlny
Rozchod Nádera a Simin
Frida
O něco méně, ale přesto se mi líbily:
Pojedeme k moři
Líbánky
Zabijáci
Spáči
Sicario - nájemný vrah
Divoké historky
Poslední mlčení
Temné kouty
Severní blata
Fotograf
Viděl jsem ďábla
Who am I - žádný systém není bezpečný
Ne příliš dobré filmy, ale já vím, proč se mi líbily:) :
Pryč od pece
Faktótum
Burácení
Polski film
Dracula (s Lukem Evansem)
Avengers - Age of Ultron