Neuestes Tagebuch (4)
Môj maratón hororových filmov
PO:
Cannibal Holocaust 4* - hnusná klasika (splnená špeciálna úloha).
Paese del sesso selvaggio, Il 2* - toto predsa nie je horor"!? Krok vedľa.
UT:
Pit and the Pendulum 3* - to ma nemôže vystrašiť.
Stepfather (1987) 3* - čakal som viac.
ST:
Spoločenstvo vlkov 3* - pekná rozprávka.
Stepfather II 3* - na rovnakej úrovni ako jednotka.
Sangre de unicornio 3* - plyšáky a jednorožci asi nie sú moja krvná skupina.
Saw (krátky) 5* - to sa inak nedá (LIVINGDEAD vďaka za titulky).
ŠT:
Stepfather III 2* - chvalabohu koniec série.
Cloverfield 5* - s chybičkami, ale inak tesne za Blair Witch.
Stepfather (2009) 3* - dobrý, ale zbytočný remake.
PI:
[Rec] 5* - zombie nemusím, ale toto bol nárez.
Neusínej! 1* - nemám slov...
SO:
Hannibal: Zrodenie zla 5* - som spokojný.
[Rec] 2 4* - kým v tom nebola cirkev, bolo to OK.
Někdo tam dole mě má rád 1* - straaaašne amatérske.
[REC]³: Génesis 3* - úroveň prudko padá.
NE:
Saint Ange 2* - jeden z TV bez pointy (alebo som nepochopil?).
Sette note in nero 3* - na giallo dosť málo gore.
[REC] 4: Apocalipsis 4* - škoda, že to nebolo FF.
Total Detox 2* - keby boli lepší herci, mohlo byť aj viacej.